księgarnia informatyczna

Książka informatyczna wydawnictw: BTC Edition Exit Helion Help Microsoft Press Mikom Nakom PJWSTK Read Me Robomatic Skalmierski Tortech Translator WKŁ WNT WSISIZ



Scrum Praktyczny przewodnik dla początkujących         HELION          69.00zł Księgarnia informatyczna komputeks.pl

Twój przewodnik po Scrumie!

Tempo prac nad współczesnymi projektami wymusiło wypracowanie nowych metodyk pozwalających w zwinny sposób zarządzać projektami. Jedna z nich - Scrum - zdobyła szczególną popularność. Jasne zasady, dobrze dobrane role w projekcie oraz przemyślany sposób jego prowadzenia zdecydowały o tym sukcesie. Jeżeli chcesz w swoim projekcie wprowadzić ten sposób zarządzania, trafiłeś na doskonałą książkę.

Dzięki niej zrealizujesz swoje plany szybko i bez zbędnych kłopotów. W trakcie lektury dowiesz się, czym charakteryzuje się ta metodyka oraz jak ją wprowadzić w Twojej organizacji. Dzięki kolejnym rozdziałom nauczysz się określać prędkość zespołu, przydzielać role oraz ustalać długość sprintu. Dalsze strony zawierają cenne informacje praktyczne na temat godzin pracy, planowania wydań oraz prowadzenia retrospektyw.

Ostatnia część książki została poświęcona zaawansowanym technikom. Dowiesz się, jak dokumentować w projekcie scrumowym, kosztorysować oraz formułować umowy. Książka ta jest wciągającym kompendium wiedzy, niezbędnym dla każdego korzystającego ze zwinnych technik zarządzania projektem opartych na metodyce Scrum.

Dzięki tej książce:
• poznasz założenia metodyki Scrum
• zdefiniujesz i przydzielisz odpowiednie role
• określisz długość i zakres sprintu
• doprowadzisz projekt do szczęśliwego końca

Poznaj potencjał metodyki Scrum!

Spis treści:

Rozdział 1. Scrum: proste, ale nie łatwe (29)

 

CZĘŚĆ I. PRZYGOTOWANIA (51)

 

Rozdział 2. Budowanie zaangażowania (53)

 

Rozdział 3. Wykorzystanie konsultantów do optymalizacji wydajności zespołów (67)

 

Rozdział 4. Określenie prędkości zespołu (85)

 

Rozdział 5. Przydzielanie ról w Scrumie (103)

 

Rozdział 6. Określenie długości sprintu (115)

 

Rozdział 7. Skąd mamy wiedzieć, że to już koniec? (129)

 

Rozdział 8. Argument za posiadaniem Mistrza Młyna na pełnym etacie (139)

 

CZĘŚĆ II. PODSTAWY I PRAKTYKA (153)

 

Rozdział 9. Dlaczego dobre praktyki inżynieryjne są tak ważne w Scrumie (155)

 

Rozdział 10. Godziny pracy (173)

 

Rozdział 11. Planowanie wydań (183)

 

Rozdział 12. Dekompozycja historyjek i zadań (199)

 

Rozdział 13. Błędy pod kontrolą (211)

 

Rozdział 14. Utrzymanie sprawności a Scrum (217)

 

Rozdział 15. Przegląd Sprintu (227)

 

Rozdział 16. Retrospektywy (237)

 

CZĘŚĆ III. PIERWSZA POMOC (247)

 

Rozdział 17. Produktywny Codzienny Scrum (249)

 

Rozdział 18. Czwarte pytanie Codziennego Scruma (261)

 

Rozdział 19. Programowanie w parach - utrzymanie zaangażowania członków zespołu (267)

 

Rozdział 20. Dodawanie nowych członków do zespołu (277)

 

Rozdział 21. Gdy dochodzi do zderzenia kultur (285)

 

Rozdział 22. Sprint - procedury awaryjne (301)

 

CZĘŚĆ IV. ZAAWANSOWANE TECHNIKI SURVIVALU (309)

 

Rozdział 23. Zrównoważone tempo (311)

 

Rozdział 24. Dostarczanie działającego oprogramowania (323)

 

Rozdział 25. Optymalizacja i pomiar wartości (335)

 

Rozdział 26. Kosztorysowanie z wyprzedzeniem (345)

 

Rozdział 27. Dokumentacja w projektach scrumowych (357)

 

Rozdział 28. Outsourcing i offshoring (369)

 

Rozdział 29. Ustalanie priorytetów i szacowanie w dużych rejestrach (383)

 

Rozdział 30. Formułowanie umów w Scrumie (393)

 

Dodatek A. Przewodnik po Scrumie (411)

 


Scrum Praktyczny przewodnik dla początkujących

adobe algorytmy apache asp autocad asembler bsd c++ c# delphi dtp excel flash html java javascript linux matlab mysql office php samba voip uml unix visual studio windows word

Księgarnia Informatyczna  zaprasza.